Handelsbetingelser

De følgende vilkår og betingelser gælder for alle kontrakter mellem kunden og Hultquist Copenhagen vedrørende levering af varer, der er bestilt på Hultquist Copenhagen’s webshop www.hultquistcph.dk

 

General information:

Denne Webshop er leveret af: 

Hultquist Copenhagen

Amaliegade 34A, st.th.

1256 København K

Danmark

CVR: DK 15006935 - ApS 197276

Email: info@hultquist.dk

Telefon: +45 26806949

Website: www.hultquistcph.dk

Virksomhedens juridiske navn: A&O Hultquist ApS.

Hvis du oplever problemer med din ordre eller den generelle brug af www.hultquistcph.dk, er du velkommen til at kontakte Hultquist Copenhagens kundeservice:

Email: info@hultquist.dk

Telefon: +45 26806949

 

Bestilling:

Din bestilling er bekræftet når du modtager vores ordrebekræftelse.

 

Priser:

Alle priser er inklusive 25% moms.

 

Betaling:

De kort- og kortoplysninger du indtaster ved køb af varer, bliver sendt direkte til Nets i krypteret form (SSL). Det er kun dig og Nets, der kan læse oplysningerne. Betalingen udløses først når din ordre er afsendt. I webshoppen kan du betale med følgende kort: Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro og MOBILEPAY.

Leveringstider:

Forventet leveringstid er ca 1-2 hverdage med mindre andet er aftalt. Vi kontakter dig ved evt. længere leveringstid. Der tages forbehold for udsolgte varer. 

 

Fortrydelsesret:

Der er 14 dages returret fra modtagelse. Du kan fortryde dit køb ved ikke at afhente/modtage pakken. Hvis du vælger at fortryde dit køb, skal du returnere varen i samme stand, som du modtog den. Faktura eller kassebon skal vedlægges varen sammen med ordrenummer, fulde navn og telefonnummer. Venligst returner varen til:

 

Hultquist Copenhagen

Amaliegade 34A, st.th.

1256 København K

 

Ved returnering betaler du selv fragtomkostninger. Varen kan sendes os med Post som B-brev eller med GLS, du er ansvarlig for at varen kommer retur, så gem derfor din GLS kvittering indtil at du har fået pengene retur fra os. Varen skal være tilstrækkeligt emballeret. Varer der er beskadiget pga. mangelfuld emballage tages ikke retur. Vi modtager ikke varer returneret ufrankeret eller på efterkrav.

 

Varer købt på vores webshop kan returneres eller ombyttes på vores ovenstående firma adresse. 

 

Når varen er modtaget og godkendt af os, så refunderes købsprisen til din konto. Ved tilbageførsel til kreditkort påregner kortholder op til syv hverdage.    

 

Har du spørgsmål angående returnering kan du kontakte kundeservice på Email: info@hultquist.dk eller telefon: +45 26806949.

 

Returneringer:

På www.hultquistcph.dk har vi 14 dages returret, hvilket betyder at du kan returnere op til 14 dage efter du har modtaget din ordre. Hvis du vælger at returnere dit køb, skal du returnere varen i samme stand, som du modtog den. Faktura eller kontant kvittering skal vedlægges ordren sammen med ordrenummer, fulde navn og telefonnummer. Returner varen til:


Hultquist Copenhagen

Amaliegade 34A, st.th.

1256 København K

Danmark

Ved retur betaler du selv dine forsendelsesomkostninger. Varen kan sendes til os med posten som et brev eller med GLS. Du er ansvarlig for den returnerede vare, indtil vi modtager den, og gem derfor din GLS-kvittering, indtil vi har returneret dine penge. Produktet skal være tilstrækkeligt pakket. Genstande, der er beskadiget på grund af defekt emballage, accepteres ikke ved returnering. Vi modtager ikke varer returneret ufranco eller på forespørgsel.

Når varen er modtaget og godkendt af os, refunderes købsprisen til din konto. Den samme konto, som du brugte til at betale med. Hvis du har opnået gratis forsendelse på din oprindelige ordre, og du bruger din returret, vil den respektive forsendelse blive opkrævet med tilbagevirkende kraft, hvis du har returneret mere end værdien for at få gratis forsendelse.

Hvis du har spørgsmål angående din tilbagevenden, bedes du kontakte kundeservice på:

E-mail: info@hultquist.dk eller

Telefon: +45 26806949.

 

Refundering:

Hultquist Copenhagen er ikke i stand til at refundere told og moms for ordrer sendt til destinationer uden for EU. Det skal bemærkes, at Hultquist Copenhagen ikke refunderer told og moms for ordrer, der sendes til kunder uden for EU, hvor leverancerne nægtes af kunden, eller fordi kunden ikke var hjemme for at modtage leveringen.

 

Plomberede varer:

Af hygiejniske hensyn er flere af vore varer plomberede. Fortrydelsesretten bortfalder hvis plombering er brudt eller beskadiget.

 

24 måneders reklamationsret iht. købeloven:

Alle varer er omfattet af Købeloven. Det vil sige, at, du som kunde hos Hultquist Copenhagen har en periode på 24 måneder efter købet, hvor du kan klage over fejl og mangler. Du har ret til at få en mangelfuld vare repareret, ombyttet eller pengene tilbage. Det er selvfølgelig afhængig af den enkelte situation.

Reklamationen skal være berettiget. Reklamationsretten dækker ikke skader forårsaget som følge af forkert brug, dårlig vedligeholdelse eller almindelig slitage. Alle smykker slides og påvirkes af kemikalier, parfume, sved, vand, fugt, kulilte, hudens syrer mv., - så tag dine smykker af når du sover, bader, solbader, dyrker sport, sveder mv og opbevar i dem medfølgende smykkeæske eller smykkeskrin for længere holdbarhed.

Reklamation skal ske hurtigst muligt efter fejl på produkt er konstateret. Venligst kontakt vores kundeservice på Email: info@hultquist.dk med foto af produkt eller ring til kundeservice på telefon: +45 26806949 og meddel os problemet. Efterfølgende kan vare med fejl returneres til os.

Hvis reklamationen er berettiget, kan du enten få varen repareret eller ombyttet efter omstændighederne – eller du kan få pengene refunderet – eller evt. afslag i pris hvis du ønsker dette. Fragten refunderes ligeledes i rimeligt omfang mod kvittering.

Vi skelner mellem produktionsfejl og slitage. Ved reklamation reparerer vi smykket eller ombytter til et nyt (af samme style). Ved indlevering af reklamationer skal gyldig kvittering altid fremvises, uden kvittering vil der blive set bort fra smykket. 

Hvad dækker slitage:

Slitage er ikke omfattet af reklamationsret. Skader der er opstået som følge af forkert brug eller mishandling af smykket er ej heller dækket af reklamationsretten. Smykker der er overfladebehandlet (Forgyldte) vil med tiden blive slidt. Det betyder, at belægningen vil slides af, jo mere du bruger smykket. Dette betragtes som slitage og er ikke dækket af reklamationsretten. 

 

Brugerkonto:
For at forhindre uautoriseret adgang til din Hultquist Copenhagen brugerkonto er du ansvarlig for at opretholde fortroligheden af din konto og adgangskode og for at begrænse adgangen til din computer. Du accepterer ansvaret alle hændelser, der måtte forekomme under din konto.

Gør alt for at sikre, at din adgangskode bliver fortrolig og sikker. Du bør informere Hultquist Copenhagen, hvis der er nogen grund til at tro, at din adgangskode er blevet kendt for andre, eller hvis adgangskoden er eller sandsynligvis vil blive brugt på en uautoriseret måde.

Du skal sørge for, at de oplysninger, der leveres til os, er korrekte på tidspunktet for registrering.

Ophavsret og brug af hjemmeside:

Hultquist Copenhagen ejer alle immaterielle rettigheder vedrørende produkter efter de er blevet solgt, især designrettigheder og ophavsret. Du er ikke berettiget til at kopiere eller bruge indholdet på hjemmesiden. Det er specielt ikke tilladt at kopiere væsentlige dele af denne hjemmeside til brug i andre sammenhænge.

Du må ikke bruge hjemmesiden på nogen måde, der forårsager eller kan forårsage, at hjemmesiden eller adgang til den afbrydes, beskadiges eller forringes.

 

Lovvalg og værneting:

Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.

 

Forbehold:  

Hultquist Copenhagen forbeholder sig ret til løbende at opdatere vores handelsbetingelser.

×